Menüü

Uudised

Alustatakse Valga toitlustusasutuste teeninduskvaliteedi monitooringuga

00:00 06.05.2016

SA Valgamaa Arenguagentuuri tellimusel teostab Dive Group OÜ maikuu jooksul Valga linna toitlustuskohtade monitooringu, et hinnata klienditeenindajate käitumis- ja suhtlusoskusi, samuti toodete tundmist, konsultatsiooni- ja müügioskusi, niisamuti ka teeninduskohta ning teenindaja üldist esinduslikkust, leitavust ning avaliku interneti olemasolu ja toimimist.

Uuringu eesmärgiks on saada ülevaade teeninduse tasemest - tuua välja tugevad ja nõrgad kohad klienditeeninduses ja müügiprotsessis ning luua alus jätkuprojektiks, et hinnata ette võetud sammude tõhusust ning näha arengutrende.

Valga Külastuskeskuse infokonsultandi Signe Hundi sõnul andis idee monitooringu läbiviimiseks Valga Linnavalitsus, et saada ülevaade toitlustusasutuste klienditeeninduse protsessidest reaalse kliendi, nii linnaelaniku kui linna külalise vaatenurgast.

Testkliendid mängivad söögikohti külastades läbi ette antud tavapärase teenindussituatsiooni ning selle läbimise käigus hindavad testijad kõike, milles eelnevalt kokku on lepitud - teenindaja korrektsust, viisakuts, toodete tundmist, oskust klienti kuulata ja kliendi vajadused välja selgitada, probleemide korral lahendusi välja pakkuda jne.

Uuring viiakse mai kuu jooksul läbi Valga linna üheteistkümnes toitlustusasutuses ning uuringu tulemustest antakse ülevaade toitlustusasutuste juhtidele.

Toitlustuskohtade monitooringut korraldab SA Valgamaa Arenguagentuur ja rahastab Valgamaa Omavalitsuste Liit ning Euroopa Regionaalarengu Fondi prioriteetse suuna 5 „Väikese ja keskmise suurusega ettevõtete ja piirkondliku ettevõtluse arendamine" meetmest „Piirkondade konkurentsivõime tugevdamine" tegevuse 5.4.2.„Piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks".

Aet Arula
SA Valgamaa Arenguagentuur
+372 526 0236
Aet.Arula@valgamaa.ee

Tagasi