Uudised

Veelkord jäätmeveo korraldamisest

10:19 09.02.2018

Jäätmevedaja vahetumine Valgamaa vallas: korduma kippuvad küsimused

Alates 1. veebruarist 2018 pakub Valgamaa vallas jäätmeveo teenust Ragn-Sells AS. Seoses teenusepakkuja vahetumisega on klientidel tekkinud mitmeid küsimusi, millest enamlevinutele anname siinkohal vastused.

Kas ma pean uue lepingu sõlmima?

Kõik Valgamaa valla jäätmevaldajad ehk kliendid peavad uue jäätmevedajaga, Ragn-Sells ASiga sõlmima lepingu. Selleks saatis Ragn-Sells AS möödunud detsembris-jaanuaris kõikidele Valgamaa valla klientidele lepingu sõlmimiseks vajalikud dokumendid: lepingu, lepingu lisa, teavituskirja, hinnakirja ja graafiku(d). Need saadeti e-posti aadressile või selle puudumisel postiaadressile paberkandjal.

Kui Te ei ole praeguseks lepingut kätte saanud, siis palume teil veel kord üle kontrollida oma e-postkasti saabunud kirjad, ka rämpspost. Kui te Ragn-Sellsilt saabunud kirja ikkagi ei leia, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil: tartu@ragnsells.com.

 

Miks on minu leping saadetud valele inimesele?

Ragn-Sells saatis lepingud omavalitsuse registris olevatele kontaktandmetele. Registris võisid olla  ka aegunud ja muutunud andmeid, mistõttu väljastati dokumendid valele adressaadile. Üldjuhul teavitavad inimesed muudatustest ja eksitusest, nii saame muudatused sisse viia. Paraku tuleb ette, et näiteks inimese surma korral ei ole sellest omavalitsust teavitatud ja muudatused on registrisse sisse viimata. Nii võis juhtuda, et lepinguid saadeti ka nende nimel. Palume vabandust, kui sellised olukorrad on tekkinud.

Pärijad saavad kinnistu omaniku andmed ära muuta kinnistusraamatus, kuid seni, kuni seda tehtud ei ole, kasutatakse kinnistusraamatu põhiseid andmeid.

Kui kinnistul elutegevus jätkub, tuleb leping vormistada uue omaniku nimele. Selleks edastage meile kirjalikult vastav info aadressil: tartu@ragnsells.com. Kui kinnistul elutegevust ei jätku, saab pärija esitada omavalitsusse vabastuse taotluse.

 

Kuidas saan vormistada lepingu enda nimele?

Selleks edastage meile enda ehk lepingu sõlmija andmed kirjalikult aadressil: tartu@ragnsells.com.

 

Kuidas saada jäätmeveost vabastust?

Korraldatud jäätmeveo tingimused kehtestab kohalik omavalitsus ja seega on neil ainuõigus anda vabastusi. Vabastuse saamiseks pöörduge kohaliku omavalitsuse poole. Ka need kellel on varasemalt antud vabastus peavad selle nüüd uuesti taotlema.

 

Millal on minu järgmine tühjenduspäev?

Veograafikuid saate jälgida iseteenindusest www.ragnsells.ee/iseteenindus.

Lisaks saadab Ragn-Sells oma klientidele tühjenduspäeva meeldetuletusi e-mailile, selleks märkige lepingule kindlasti oma e-posti aadress.

 

Kuhu jäätmekonteineri tühjenduspäeval panema?

Graafikujärgsel tühjenduspäeval peab jäätmemahuti ehk konteiner olema nähtavas ja kättesaadavas kohas vähemalt 10 meetri kaugusel jäätmeveoki võimalikust peatumiskohast. Kui konteinerid asuvad kaugemal, võib Ragn-Sells nende tühjendamise eest küsida eraldi teenustasu. Juurdesõiduteed mahutiteni peavad olema raskeveoki jaoks piisava kandevõimega ja tasased, talvisel ajal (eriti maapiirkondade) märgistatud ja lumest puhastatud.

 

Kas võin jäätmed koguda kilekottidesse? Milliseid kilekotte tohib kasutada?

Eramajade ja suvilate omanikud võivad olmejäätmeid üle anda kuni 50 l kilekotiga. Kilekott peab olema tugevast materjalist, et vältida koti purunemist. Klient muretseb sobivad kilekotid endale ise.

 

Ma ei soovi e-arvet, mida teha?

Ragn-Sells väljastab e-arve automaatselt kõikidele klientidele, kellel on lepingus märgitud

e-posti aadress. Kui te ikkagi ei soovi e-arvet, andke sellest kirjalikult teada aadressil: tartu@ragnsells.com.

 

Miks ma iga kuu arvet ei saa?

Ragn-Sells väljastab arve, kui kliendil on täitunud vähemalt 5 euro eest teenuseid. See tähendab, et kui teie igakuine arve on 2.60 eurot, siis saate arve iga kahe kuu tagant ning arvel kajastub 2 kuu teenustasu ehk 5.20.

 

Mul oli eelmise vedajaga püsimakse korraldus tehtud. Kas pean seda muutma?

Jah. Eelmisele teenusepakkujale tehtud püsimakse tuleb pärast nende poolt saadetud viimast arvet lõpetada. Püsimakse korralduse Ragn-Sellsile pangas.

 

Iseteenindusest laekunud tellimusi ja päringud teenindatakse eelisjärjekorras

Ragn-Sellsi iseteenindusest saate vaadata järgmist tühjenduspäeva, arveid, allkirjastada lepingu. Lisaks saate infot tegemata vedude põhjustest ja tellida teenuseid. Iseteeninduse vahendusel laekunud tellimusi ja päringuid teenindame eelisjärjekorras.

 

Ragn-Sells klienditeeninduspunkt on avatud Valgas, Kesk 11, Valga raekojas asuvas Valga Külastuskeskuses esmaspäeviti kell 10.00 - 16.00.

 

Valga Külastuskeskus

Kesk 11, Valga
+372 766 1699

Avatud:
16.09-14.05: E-R 10-16; L-P 10-14
15.05-15.09: E-P 10-17

Otepää turismiinfokeskus

Tartu mnt 1, Otepää
+372 766 1200

Avatud:
16.09-14.05: E-R 10-17; L 10-14
15.05-15.09: E-R 10-17; L-P 10-15

Tõrva turismiinfopunkt

Valga mnt 1, Tõrva
+372 766 3300, +372 5609 2215

Avatud:
01.06-21.08: E-P10-15
22.08-31.05: T-L 10-15; E,P SULETUD!

Valka turismiinfo büroo

Rigas 22, Valka Läti Vabariik
+371 6472 5522, +371 2544 6602

Avatud:
01.09-31.05: E-R 8-17 (lõuna 12-13)
01.06-31.08: E-R 9-17; L-P 10-14